Home / Uncategorized / 5 מצבים של תוכן שנוצר על ידי המשתמש וכיצד להימנע מהם

5 מצבים של תוכן שנוצר על ידי המשתמש וכיצד להימנע מהם

תוכן שנוצר על ידי משתמשים, כפי שהשם מרמז, הוא תוכן המוגש על ידי צרכנים, לקוחות, לקוחות ומבקרים באתר. זה יכול לבוא בצורות רבות, החל מהתגובות ועד ציוצים מוטמעים, הגשות פתוחות וביקורות.

זה מביא איתו שלל יתרונות. UGC יכול להגדיל מאוד את המעורבות באתרי אינטרנט, כמו גם את יכולת ההחלמה והאותנטיות. כמובן שלצד היתרונות יש שלל מלכודות, מהצורך להקדיש זמן למתן תוכן וכלה בהקמת קהילה מעורבת שתגיש מלכתחילה את התוכן. חשוב להכיר את החסרונות של תוכן שנוצר על ידי משתמשים וכיצד ניתן להימנע מהם. עם אסטרטגיה ברורה ותוכנית מגירה, זה יכול להיות דרך מאוד מוצלחת ורווחית להניע מעורבות לאתר.

להלן מלכודות התוכן שנוצר על ידי המשתמש וכיצד לתקן אותם.

 

1. זה צריך להיות מנוהל
בעולם אידיאלי, כל התוכן שנוצר על ידי משתמשים ייצמד לכללים ויציית לסטנדרטים של האתר. למרבה הצער, זה לא המקרה. משתמשים יעלו ככל העולה על רוחם, מאתרים לא הולמים, למילים פוגעות או תוכן לא רלוונטי לחלוטין.

כיצד להימנע מכך

הקפידו לבנות תכונות בהן ניתן למתן תוכן. לדוגמא, חברות ביקורות כמו TripAdvisor מסתמכות על התמתנות מראש. המשמעות היא שכל הביקורות המוגשות נשלחות בתהליך סינון לפני העלאתן לשידור לכולם. זה יכול לקחת מספר ימים עד לנפות, תלוי ברמות התוכן שהועלה, אך מבטיח שהאתר שומר על המוניטין שלו ואינו מפרסם תוכן פוגעני, אקראי או חסר משמעות.

אתה יכול גם ליישם פונקציות ל- UX של אתר שמשמעותו המשתמשים יכולים לדווח על תוכן בעצמם. זו המערכת שרבים חברות גדולות כמו פייסבוק ואינסטגרם בנו. היתרונות של זה הם שתוכן זמין באופן מיידי למשתמשים אחרים לראות ולהתקשר איתם, אך פירושו שתוכן לא רצוי יכול גם לעבור.

 

2. אנשים משתמשים בזה לצורך הרווח האישי שלהם
ברגע שתוכן שנוצר על ידי משתמשים יתחיל להתגלגל, הוא יכול בקרוב להגדיל את הפופולריות של האתר, להגדיל את מספר המניות ולהביא יתרונות רבים. וזה יהיה משהו שאחרים ייצמדו אליו. משתמשים יכולים להגיש תוכן משלהם לטובת רווח אישי ולאו של האתר. לדוגמא, מתחרה יכול לקדם שירות או להפעיל תחרות ולהעמיד פנים שהוא משתמש אקראי לפרסום ולקדם מוצרים או שירותים משלהם.

כיצד להימנע מכך
זה שוב מתונה בזהירות, אבל במקום רק לחפש תוכן פוגעני או לא הולם, אתה מסתכל על ההקשר של מה שהוגש והאם זה למען רווח אישי של התורם. כדאי להוסיף קוד כך שכל הקישורים שנשלחו יוגדרו כברירת מחדל ל"לא לבצע מעקב ". אחרת, אנשים יעלו תוכן אך ורק לקישור אחורי לאתר שלהם. בדוק גם את הקישורים שהם מגישים, לאן הם מצביעים ואם הם מקדמים, מוכרים או מפרסמים משהו. אתה יכול לבנות סקריפט שאוסף מילות מפתח מסוימות וחוסם את הופעתן או מסמן הערות מסוימות. זו יכולה להיות תכונה שימושית לסינון בקלות דרך תוכן האמיתי ותוכן הספאם.

3. אתה זקוק לקהילה מעורבת בכדי לייצר באופן רציף תוכן חדש
יכול לקחת זמן עד שקהילה תתארס וידועה מספיק כדי להגיש תוכן. חברות רבות מסתמכות על תוכן שנוצר על ידי משתמשים כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלהן, ובכל זאת אינן מתחשבות בפעם הראשונית שנאספה כדי לאסוף קוראים ותורמים נאמנים. ללא משתמשים, לא יהיה תוכן שהוגש על ידי המשתמש. פשוט, אבל נכון.

כיצד להימנע מכך
הפוך אנשים להכיר את החברה ובנה תמיכה נאמנה לפני שהם מבקשים תוכן. אם אלה שרוצים להגיש משהו מועדים ברחבי האתר שלך ולראות שהוא מפותח, אין לך כמעט עוקבים ברשתות החברתיות וללא נוכחות, הם לא יראו את השווה להגיש דבר. בנה בסיס איתן ולמד מה מניע אנשים לרצות להגיש תוכן ולגרום להם להתרגש מהצטרפות לחלק מהקהילה שלך. משתמשים רוצים שהעבודה, הרעיונות וההגשות שלהם יופיעו באתר אסתטי שעוצב היטב ומרגיש יוקרתי. ודא שהשקיעו מחשבה רבה בתהליך העיצוב של מראה האתר, כמו גם הפכו את מסע המשתמש להגיש את התוכן בפשטות. אנשים שמוצאים את התהליך קל ומתגמל עשויים לחזור ולהמליץ ​​עליו לאחרים.

 

4. הפרת זכויות יוצרים
עם צוות יצירת תוכן מקומי, הגשות בדרך כלל צריכות לעבור תהליך לפני שהן יגיעו לפרסום. הם ייבדקו, נכסים יאושרו ללא תמלוגים ויהיה להם ידע מה אתה יכול ומה אתה לא יכול לעשות. בכך שתאפשר למשתמשים להגיש תוכן אתה יכול לפתוח את עצמך לשלל הפרות של זכויות יוצרים על כל דבר, החל מתוכן כפול ועד שימוש בתמונות.

כיצד להימנע מכך
כדי למנוע קבלת תביעת הפרת זכויות יוצרים נכבדה בתיבת הדואר הנכנס שלך, חשוב שתציב צעדים מסוימים במקום. עם תוכן שנוצר על ידי משתמשים ישנן שאלות רבות לגבי מי אחראי לתוכן של צד שלישי אם יתברר שהוא כוזב, לא תקין או מזיק; אלא אם תבהיר בהתחלה, האשמה עלולה ליפול על בעל האתר. ודא שיש לך חוזה והנחיות שקובעים כי כל תוכן שמשתמשים מגישים הוא באחריותם שלהם והם חייבים בכל בעיה שתעורר. קבע הנחיות הקובעות שתמונות צריכות להיות ללא תמלוגים וזמינות לשימוש חוזר לפני שהם מגישים אותן.

 

5. מקורות לא מאומתים עלולים לפגוע באמינות האתר
כאשר המשתמשים רשאים להגיש תוכן כלשהו שהם אוהבים, חייבות להיות כמות נכבדת של חדשות מזויפות. לעולם אינך יכול לדעת מיהו כל אדם שמגיש משהו, ולא מאיפה הוא מקבל את העובדות וההצהרות שלו. הערות או מקורות שליליים עלולים לפגוע במותג, במיוחד כאשר משתמשים אחרים אין דרך לדעת אם התורם אמין או לא. אחרי הכל, "אם זה באינטרנט, זה חייב להיות נכון …"

כיצד להימנע מכך
אתרים רבים נתקלו בבעיות בנושא זה, כאשר אתרי מדיה חברתית פופולריים בהם משתמשים רבים יוצרים פרופילים מזויפים של חברות או ידוענים. זה יכול להזיק מאוד למותג וזו הסיבה שזה רעיון שיש משתמשים מאומתים. טוויטר ואינסטגרם ידועים על ידי התג הכחול המוכר היטב שמבטיח למשתמשים אחרים לדעת בדיוק מי מפרסם תוכן. אתרים אחרים כגון Waze ו- TripAdvisor מעניקים תגים למי שתורם נאמן וקבוע. לא רק זה נותן תמריץ לתרום ללא הרף, אלא שמשתמשים אחרים (ומנחים) יודעים שהם אמינים יותר ופחות נוטים לפרסם ספאם או תוכן זדוני העלול לפגוע במוניטין של אתר.

מאת נטשה קולייר
נטשה קולייר היא העורכת של מגזין הלייף סטייל היוקרתי המקוון Seen in the City. היא סופרת, צלמת ויצירתית מכל הסוגים שמחלקת את זמנה בין שתי הערים האהובות עליה, לונדון וברייטון. כאשר היא לא תשב ליד הנייד וכתבה מאמרים או מאחורי עדשת המצלמה בצילום פוטושוט, היא תנסה לאכול את האכלות החדשות והמגניבות הכי מגניבות בלונדון או תטייל בעולם.

מקור המאמר

5 Pitfalls of User-Generated Content (And How to Avoid Them)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Top