Home / Uncategorized / כיצד לצלם תמונות באיכות גבוהה לאתר שלך

כיצד לצלם תמונות באיכות גבוהה לאתר שלך

זה לא סוד שתוכן ויזואלי חשוב ביותר בבסיס זהות המותג שלך באופן מקוון. כשנוחתים באתר אינטרנט עסקי, חלק גדול מהמידע שאנו לוקחים בו הוא חזותי, וההתרשמות הראשונית נוצרת כמעט באופן מיידי. כדי להתבלט כחברה אמינה ומקצועית, עיצוב איכותי ותוכן חזותי מהשורה הראשונה הם חובה. לכן, בין אם אתה בונה את זה בעצמך ובין אם אתה עובד עם מעצב, תצטרך לקבל תמונות באיכות גבוהה לאתר שלך. בפוסט זה נעבור על כמה שאלות נפוצות שיש לבעלי עסקים לגבי תמונות אתר וכן אפשרויות העומדות לרשותך לקבלת תמונות איכותיות.
כיצד להשיג תמונות באיכות גבוהה עבור אתר האינטרנט שלך

האם עלי להשתמש בצילומי תמונות לאתר שלי?

אתרים רבים משתמשים בתצלומי סטוק. תמונות מלאי מושכות את העין, קלות להשגה, ויש מספיק כאלה שם כדי שתוכל למצוא את ההתאמה המתאימה למטרה שלך. ישנם המון אתרי צילומים בחינם לשימוש עסקים קטנים, והרבה מקומות באתר העסק שלך בהם צילומי מאגר הם אפשרות מקובלת לחלוטין. עם זאת, ישנם שלושה מקרים עיקריים שבהם צילומי המלאי אינם עובדים באתר העסק שלך. אלה הם: דיוקנאות של הצוות שלך, תמונות פנים וחוץ של בית העסק, וצילומי מוצרים. בעוד צילומי צילומים עומדים בדרישה לתמונות באיכות גבוהה, זה לא מאפשר את החיבור האישי עם העסק שלך שאתר האינטרנט שלך אמור לספק לך קהל.

האם עלי לשכור צלם מקצועי שיצלם את האתר שלי?

אם יש לכם תקציב, כדאי לשקול לשכור צלם מקצועי בכדי לקבל תמונות באיכות גבוהה לאתר האינטרנט שלכם. לאיש מקצוע יהיה יכולת וגם כלים לצלם את התמונות האיכותיות ביותר. עם זאת, צלמים מקצועיים יכולים להיות יקרים. עם זאת, אתה תמיד יכול להיות יצירתי! שקול להציע סוג מסחרי של מוצרים או שירותים משלך בתמורה לפגישת צילום. אפשרות נוספת שיש לקחת בחשבון היא פרסום רישום משרה בבית ספר לצילום מקומי והזמנת מישהו בשיעור סביר יותר.

לפעמים פשוט אין תקציב לשכור צלם בכלל, במיוחד אם אתה רק משיק את העסק שלך ויש לך המון הוצאות אחרות. אל תפחד! אתה עדיין יכול לקבל תמונות באיכות גבוהה עבור אתר האינטרנט שלך. עם קצת הדרכה וכמה כלים שיווקיים חינמיים לקידום העסק שלכם, צילום בהתאמה אישית הוא בהחלט אופציה.

כיצד לצלם תמונות בעלות מראה מקצועי לאתר האינטרנט שלך

אם תחליט לצלם תמונות משלך לאתר שלך, חשוב לוודא שאתה עדיין מייצר תמונות באיכות גבוהה המשקפות סטנדרט גבוה לעסק שלך. אל תחזיק את עצמך בסטנדרט נמוך יותר מצלם מקצועי, מכיוון שצופי האתר שלך לא יעשו זאת! אנשים מצפים לתוכן חזותי באיכות גבוהה, גם אם הם רק תמונות ברחבי המשרד שלך. לכן, בין אם תבחרו במצלמה דיגיטלית ובין אם תשתמשו בסמארטפון לצילומים לאתר שלכם, ישנם כמה טיפים לצילום סמארטפונים שיעזרו לכם להצטלם במראה מקצועי כאשר אתם מחליטים לצלם בעצמכם את האתר שלכם.

1. השתמש באור טבעי (ובהיר)
כבה את הפלאש שלך! הפלאש בסמארטפון שלך הוא עדיין רק נורת LED והוא יכול לפלוט גוון מוזר על התצלומים שלך. במקום זאת, נסה לצלם עם מקורות אור טבעיים כדי לצלם תמונות מקצועיות למראה. גם אם אתה מצלם תמונות בתוך הבית, שקול להשתמש בתאורה טבעית. אולי אתה יכול למצוא נקודת אור ליד חלון, אבל אל תשכח מהצללות! שמור על מקורות האור לפניך, כדי להימנע מלהטיל צללים על הזריקה שלך. אם אתה מצלם בחוץ, אמצע הבוקר ואחר הצהריים המאוחרים הם בדרך כלל הזמנים הטובים ביותר לתאורה אופטימאלית לצילום תמונות למראה מקצועי.

2. השקיעו בחצובה
כמה ציוד בסיסי יכול לעשות הבדל גדול כאשר יוצאים למסע משלכם לצילום. כדי לצלם תמונות בעלות מראה מקצועי, המצלמה שלך (או הטלפון החכם, לא משנה מה אתה משתמש) צריכה להישאר דומם לחלוטין במהלך החשיפה כולה. אחרת, הצילומים שלך יכולים לצאת במבט "מרוח" אליהם. חצובה תשאיר את המצלמה או הטלפון החכם שלך דומם לחלוטין במהלך הצילומים וניתן לרכוש אותה באינטרנט בעלות מינימלית.

3. השקיעו בתיבת Lightbox לצילום מוצרים
כמו חצובה, ארגז תאורה הוא עוד ציוד בסיסי שיסייע בחיפוש שלך אחר תמונות בעלות מראה מקצועי. אם אתה הולך לצלם מוצר משלך, Lightbox בסיסי הוא חיוני ביותר. תיבת תאורה (הנמכרת לעיתים קרובות בסט עם מנורות לד בעלות עוצמה גבוהה) היא מתלה מרובע עם דפנות שקופות המפזר אור הנכנס ממספר צדדים. ארגזי תאורה מאפשרים תאורה בהירה וחסרת צל על רקע פשוט או מוצק וצילום מוצרים פריך שהוא אתר מסחר אלקטרוני ראוי!

4. ודא שהנושא נמצא בפוקוס
בין אם זה אדם או אחד המוצרים שלך, תמונות למראה מקצועי דורשות כי נושא הצילום שלך יהיה בפוקוס. עם זה בחשבון, וודא שאתה קרוב מספיק לראות פרטים אך לא קרוב מדי שהתמונה נראית מחוץ להקשר או שלא ניתן יהיה לחתוך אותה בהמשך. ברוב המצלמות הדיגיטליות והסמארטפונים, אתה אמור להיות מסוגל להקיש על מסך העינית כדי להשתמש בתיבת המיקוד. באייפון, החזק מקום בעינית שלך כדי לנעול את המיקוד. עשה זאת על ידי לחיצה ארוכה על הנושא שלך עד שתראה את התראת המנעול הצהוב. תיבה צהובה זו פירושה שהחשיפה האוטומטית ומדידת המיקוד ננעלו על הנושא שלך.

5. זכור להרכב
כלל קומפוזיציה בסיסי באמת שצריך לנקוט בכדי לצלם תמונות למראה מקצועי נקרא "כלל השלישים". כדי לעקוב אחר כלל זה, דמיין לוח טיק-טק בוהן, המונח על עינית הטלפון שלך, עם שני קווים אנכיים המנתחים את התצוגה שלך לשלוש עמודות. כלל צילום זה אומר שעליכם למקם את נושא הצילום (מה שהכי מעניין או מושך את העין) בצומת הקווים האלה. הערה למשתמשי אייפון: לסמארטפון יש אפשרות רשת. אתה יכול להפעיל אפשרות זו על ידי ביקור בהגדרות – תמונות ומצלמה והפעלת פונקציית הרשת.

כלל קומפוזיציה פשוט נוסף שיש לנקוט בו כדי לצלם תמונות בעלות מראה מקצועי הוא לוודא שתמיד אתם מגדילים את התצוגה מספיק על האנשים שבתמונות שלכם (אם / כשהם במוקד הצילום שלכם). כשמצלמים אנשים או אנשים בקבוצה זה כלל טוב לעקוב שלעולם אין צורך להקפיץ את התצוגה בכדי לראות את רגליהם.

6. וודא שיש לך החלטה נכונה
הרזולוציה של התמונות שלך צריכה להיות גבוהה מספיק כדי להיראות טוב במסכים גדולים וקטנים כאחד, כלומר במסכי הטלפון החכם, הטאבלט, וגם על שולחן העבודה. 72 dpi הוא סטנדרט טוב לעקוב. בדרך כלל, גדול יותר ייטב (אלא אם כן אתה מצלם את עצמך במצלמה דיגיטלית ברזולוציה גבוהה). אם אתה משתמש בסמארטפון, אל תשנה את גודל התמונה המקורית או חתוך אותה יתר על המידה. הגודל הסטנדרטי של צילום סמארטפון הוא בסדר. אם אתה משתמש במצלמה דיגיטלית מקצועית, יתכן שתצטרך לשנות את גודלה. אל תהסס לפנות ולשוחח עם מעצב האינטרנט שלך אם יש לך שאלות לגבי גודל התמונות שלך. לעתים קרובות, מעצב האינטרנט שלך יכול לשנות את גודל הגודל של הקבצים שלך אם הם מצולמים במצלמה דיגיטלית ברזולוציה גבוהה והם גדולים מדי.

7. השתמש בכמה כלי עריכה בסיסיים
למרבה המזל, אם אתה מצלם את הטלפון החכם שלך (או אפילו מעלה את צילומי המצלמה הדיגיטלית למחשב שלך), ישנם הרבה כלים בסיסיים לעריכת תמונות המגיעים כסטנדרט באפליקציות של מצלמות או ספריית תמונות. אלה משאב נהדר לנקות את התמונות שלך. אבל, אלא אם כן יש לך ידע מתקדם בכלי עריכת תמונות כאלה, עדיף להישאר עם ביצוע התאמות קלות כמו אור וחשיפה. הימנע מסננים מכל סוג שהוא. שקול לבדוק כמה כלי עריכת תמונות של צד שלישי בחינם, כמו Canva.

8. בזמן שאתה בזה, תכנן קדימה לצרכי צילום עתידי
כשאתם מקדישים זמן לצילום פוטושוט, שקלו לתכנן מראש לצלם גם לצורכי צילום עתידי. חשוב על בלוגים עתידיים ופרסומים ברשתות החברתיות, השקות מוצר או שירות שיהיו לכם בקרוב.

מקור המאמר

How to Get High-Quality Pictures for Your Website

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Top